Asistenční služby od Allianz

Zajištění odborné pomoci v zahraničí

Asistenční služba Allianz pojišťovny poskytuje klientům komplexní servis asistenčních služeb s celosvětovou působností. Telefonní kontakt pro poskytování asistenčních služeb v českém jazyce je (+420) 241 170 000, asistenční centrála je dostupná 24 hodin denně. Následující asistenční servis zajišťují profesionálně vyškolení pracovníci:

Akutní onemocnění nebo úraz

  • zabezpečení lékařského vyšetření pojištěného
  • výběr zdravotnického zařízení vhodného pro diagnózu pojištěného
  • zabezpečení převozu pojištěného do zdravotního zařízení
  • zabezpečení převozu pojištěného do lépe adaptovaného zařízení v případě, že původně zvolené zdravotnické zařízení je pro zdravotní stav pojištěného nevyhovující
  • průběžná informovanost o zdravotním stavu pojištěného a kontrola způsobu a průběhu léčby
  • průběžné (resp. dle potřeby) kontaktaktování pojištěného a předávání vzkazů blízkým osobám pojištěného
  • uhrada nákladů za ošetření nebo hospitalizaci v souladu a v rozsahu daném pojistnými podmínkami
  • informování zdravotnického zařízení o způsobu úhrady nákladů
  • tlumočení požadavků pojištěného personálu nemocnice, jestliže vzniknou problémy s dorozumívacím jazykem
  • zabezpečení repatriace pojištěného do České republiky, pakliže to zdravotní stav umožňuje

Úmrtí pojištěného

  • zabezpečení repatriace tělesných ostatků pojištěného z místa uložení v zahraničí do České republiky
  • zabezpečení uložení tělesných ostatků pojištěného či jejich zpopelnění v místě pojistné události

Zpožděný let či odjezt

Zpožděný let či zmeškání odjezdu veřejného dopravního prostředku:

  • zabezpečení změny termínu schůzek
  • zprostředkování náhradního ubytování
  • zprostředkování auta z půjčovny
  • předání vzkazů zaměstnavateli nebo rodině.

Ztráta, poškození či zpoždění zavazadel

  • poskytnutí informací o doporučeném postupu k zabezpečení nutných dokumentů

Ztráta dokladů, peněz nebo karet

Ztráta či odcizení osobních nebo cestovních dokladů, peněz nebo platebních karet:

  • poskytnutí informací potřebných k vyřešení situace (resp. k minimalizaci ztrát)
  • na základě písemného zmocnění pojištěného zabezpečení umoření či zablokování dokladů u peněžních ústavů, dopravců, etc.
  • zprostředkování cesty pojištěného do nejbližšího zastupitelství České republiky

Informační servis

  • poskytnutí užitečných adres (např. zastupitelské úřady, letiště, hotely, etc.)
  • informace o způsobu hlášení pojistných událostí

Návštěva nemocného

  • zabezpečení návštěvy blízké osoby u nemocného
  • zabezpečení dopravy i ubytování této osoby

Přeprava dítěte

  • zabezpečení návštěvy dospělého rodinného příslušníka (pakliže dítě cestuje samo a bylo hospitalizováno)
  • zabezpečení transportu dítěte zpět do vlasti za doprovodu dospělé osoby (v případě onemocnění dospělého)

Právní pomoc v zahraničí

  • zabezpečení advokáta
  • poskytnutí zálohy v případě nouze

Pomoc tlumočníka

  • zabezpečení tlumočnické služby pro klienta (v případě nutnosti)

Náhradní dopravní prostředek

  • poskytnutí náhradní dopravy pro pojištěného a jeho rodinné příslušníky (není-li možno z důvodu souvisejících s pojistnou událostí použít původně plánovaný dopravní prostředek)

Prodloužení pobytu

  • zařízení všeho potřebného pro nutné prodloužení pobytu (v případě onemocnění či jiného vážného důvodu)

Vyslání náhradního pracovníka

  • zabezpečení výměny pracovníka (pakliže pojištěný nemůže z vážných důvodů pokračovat ve služební cestě v zahraničí)

Online kalkulace pojištění

Online kalkulace pojištění je tu pro Vás. Spočítejte si jak málo zaplatíte a jak hodně získáte!

Kalkulačka cestovní pojištění Allianz Direct

Co si lze dále pojistit a připojistit?

Cestovní pojištění Allianz

Cestovní pojištění Allianz

Allianz Direct patří do velké rodiny globální skupiny Allianz SE. Allianz Direct nabízí rychlý, snadný a pohodlný internetový a telefonický prodej autopojištění, cestovního pojištění, pojištění majetku a penzijního připojištění. Co Vám Allianz Direct přináší? D ...Více »